نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تركیب فست فود با قهوه كشنده است لقمه: اگر عاشق خوردن فست فود هستید از این پس مراقب...

  خطری که در برچسب مواد غذایی ذکر نمی شود مدیرگروه تغذیه دانشگاه جندی شاپور اهواز با بیان ای...

  افزایش ریسک مرگ دیابتی ها با غذاهای فوق فرآوری شده پایگاه خبری لقمه: تحقیقات جدید نشان می دهد که غذاه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

برای خوردن غذاهای سالم مغزتان را تربیت کنید! متخصصان تغذیه می‌گویند: مغز را می‌توان به گونه‌ای تربیت کرد که موادغذایی سالم و با میزان کالری کمتر را به غذاهای پُرکالری ترجیح دهد.
مغز هسته آلبالو از کیلویی ٤ تا ١٣‌هزار تومان پایگاه خبری لقمه: بدون‌ شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته‌شده‌ای نیست. اما عباس ‌هاشمی‌گلستانی از ٢٥ سالگی تا به امروز که ٤٢ ساله شده، یکی از پروپاقرص‌ترین مشتریان کارخانه‌های تولید مربا و کمپوت است. او که هم خریدار و هم فروشنده هسته آلبالو است، هسته‌های دورریز را از کارخانه‌ها می‌خرد و در کارگاه کوچکش مغزگیری می‌کند و به مشتریان خاصی می‌فروشد.
٩ ماده‌ی غذایی برای بهتر گذراندن زمستان راه حل مقابله با خستگی‌های زمستان و کمبود انرژی در بشقاب‌های شماست. در این مقاله به 9 ماده‌ی غذایی مفید که قدرت بدنی‌تان را بالا می‌برد اشاره می‌کنیم.
آیا با داروهای ماهواره ای لاغر میشویم؟ رئیس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران تاکید کرد :« اغلب دارو های لاغری به صورت قاچاق وارد کشور می شوند که متاسفانه اساس این دارو ها بر دفع آب بدن و تحلیل عضلات است که در نهایت مصرف این داروها باعث لاغری صوری می شود