نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان «کبد چرب» با نسخه ابن سینا یکی از درمان‌های ساده برای کبد چرب، مصرف روزانه «ش...

  فوت و فن پخت سالم ته چین اگر در تهیۀ ته چین برخی نكات در نظر گرفته نشود، به...

  معجون قد بلندی داشتن قدبلند و هیکل متناسب آرزوی هر انسانی است. اگ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

10 راهکار برای دوری از کبد چرب با گسترش زندگی صنعتی و کم تحرک، مصرف غذاهای فرآوری شده و پرکالری و به طور کلی تغییر سبک زندگی سنتی به زندگی مدرن، شیوع بیماری‌های مزمن نیز در حال افزایش است. بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشار خون، سکته قلبی، سرطان‌ها و سایر بیماری‌های مزمن که در گذشته صدایی از آنها شنیده نمی‌شد این روزها علت اصلی مراجعه به مراکز درمانی هستند.
غذاهایی که با خوردن آنها گرسنه‌تر می‌شوید! احساس گرسنگی در مغز فرمان خوردن را صادر می‌کند و اگرچه خوردن غذا سبب سیری می‌شود اما برخی خوراکی‌ها بنا به دلایل متعدد، احساس گرسنگی را از بین نمی‌برد و برعکس، سبب میل به خوردن بیشتر می‌شود.
خط قرمزهای تغذیه‌ای ١٧ساعت روزه داری نزدیک به ١٧ساعت روزه‌داری، ماه رمضان را در سال‌های اخیر، متفاوت با سال‌های دیگر کرده است. گرمای هوا که با ورود به تیرماه؛ اولین ماه تابستان، شدیدتر می‌شود و تشنگی و گرسنگی، آزمون سخت روزه‌داری را سخت‌تر کرده است.
تخمه هندوانه با یک دنیا خاصیت هندوانه یکی از محبوب ترین میوه های تابستانی است؛ دانه های این میوه سرشار از مواد مغذی از جمله اسیدهای چرب، پروتئین های لازم و مواد معدنی فراوان است.