نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ایرانی ها بیش از حد نمک می خورند پایگاه خبری لقمه: رئیس گروه تغذیه و دارویی دانشگاه...

  حقایقی درباره "تاریخ انقضا"ی موادغذایی برای بسیاری از ما بارها اتفاق افتاده که مقابل یخچا...

  بهترین روش نگهداری و خواص توت فرنگی توت فرنگی می‌تواند استرس را از شما دور کند، ادرار ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اشتباهات رایج در سفره‌های ایرانی/ زیاد عدسی نخورید! یک پزشک و محقق طب اسلامی – ایرانی با اشاره به اشتباهات رایج در سفره‌های ایرانی، گفت: برخی از عادت‌های غذایی نادرست منجر به بیماری‌های قلبی و عروقی و گوارشی می‌شود.
بیخوابی با نوشابه های انرژی زا براساس نتایج یک مطالعه جدید، نوشیدنی‌های انرژی زا موجب افزایش مشکل بی خوابی و بروز حالت عصبی در مصرف کنندگان آن میشود،‌در سال های اخیر مصرف نوشیدنی های انرژی زا در میان افراد از جمله ورزشکاران افزایش یافته که می تواند تاثیرات منفی قابل توجهی بر سلامت آنان داشته باشد.
افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی و بومی گزینی / ۱۶ میلیارد ریال به خرید واکسن اختصاص یافت پایگاه خبری لقمه: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی مردادماه سال ۱۴۰۰ آغاز بکار کرد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از مهمترین وزارتخانه های کلیدی با جایگاه سیستم نظام سلامت، اقدامات ارزنده ای را در کارنامه یکساله خود دارد.
حالا، اگر جرأت دارید پفک بخورید! پفک با کمی ماست موسیر، عصرانه خوشمزه‌ای برای یک عصر خواب‌آلود پاییزی، درست قبل از شروع نوشتن مشق‌های تمام نشدنی است، اما مصرف این خوراکی خوشمزه را باید محدود کرد، می‌دانید چرا؟ ادامه‌ی مطلب را بخوانید.