نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا مردان باید میوه های توت مانند مصرف کنند؟ محققان اظهار کرده اند که خوردن توت فرنگی ها، توت ...

  بسیاری از سالمندان از کمبود ویتامین B12 رنج می برند تغییراتی که به دنبال افزایش سن در بدن سالمندان ایج...

  دیابت دارید؟ نان چاودار بخورید! نان چاودار به کندی در بدن تجزیه می‌شود و در نتیجه،...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا باید ویتامین بخوریم؟ آیا شما واقعا˝ می دانید که ویتامین هایی نظیر A و B و C و D و ... به چه کار می آیند؟ و چرا باید زحمت استفاده از آنها را بکشید؟ با ما همراه شوید تا درباره برخی دلایل مصرف این ویتامین ها به شما توضیحاتی ارائه دهیم.
آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟/با بهترین روش های فریز کردن مواد غذایی آشنا شوید آیا فکر می‌کنید خوراکی‌های منجمد در مقایسه با محصولات تازه ارزش غذایی کمتری دارند؟ آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است وقت آن رسیده که با این باور نادرست خداحافظی کنید. همه چیز به همین سادگی نیست. چون فریز کردن مواد غذایی شرایط خاصی دارد که اگر رعایت نشوند، روی ارزش غذایی آنها تاثیر منفی می‌گذارد. دکتر محمدرضا وفا، متخصص تغذیه در این باره توضیح می‌دهد.
36 نکته طلایی برای نگهداری مواد غذایی در تابستان فصل تابستان باز هم با آن گرمای به یادماندنی اش از راه رسید و دردسرهای ویژه را هم به دنبال خود می آورد.
دلیل بلاتکلیفی 17 ساله قانون یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی چیست؟ پایگاه خبری لقمه: «قانون یکپارچه سازی اراضی کشاورزی» سال 85 تصویب شد، اما روز گذشته رئیس سازمان امور اراضی کشاورزی، 17 سال پس از اجرا نشدن این قانون، از وجود اشکال در شیوه‌نامه اجرای قانون خبر داد.