نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  معرفی یک رژیم غذایی ضدسرطان چه شما سابقه‌ای از سرطان در میان اعضای خانواده‌تان...

  مصرف قهوه در دوران بارداری مجاز است؟ تحقیقات جدیدی که در رابطه با نوشیدن قهوه در دوران ...

  مصرف شیر و فرآورده های لبنی برای چه کسانی مطلقا ممنوع است؟ اگر افراد از دوران کودکی و نوجوانی کلسیم کافی دریا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه غذا بخوریم تا سالم بمانیم شاید دیده و یا شنیده اید كه افرادى با داشتن سرمایه ى بسیار و بهره مندى از همه گونه امكانات رفاهى و استفاده از انواع غذاهاى رنگارنگ ، از نعمتى بزرگ یعنى سلامتى محرومند و به همین دلیل از زندگى خود لذتى نمى برند! و بالعكس افرادى با خوردن غذایى معمولى و ساده در كمال صحت و سلامت عمرى طولانى مى كنند و از زندگى خود لذت مى برند. به راستى رمز و راز سلامتى در چیست ؟
جزئیاتی از درآمدهای مالیاتی/ کاهش ۵ درصدی نرخ مالیات تولیدکنندگان پایگاه خبری لقمه: وزیر اقتصاد از جامعه هدف مالیات‏‌ستانی ۱۴۰۱ پرده برداشت و از کاهش ۵ درصدی نرخ مالیات تولیدکنندگان خبر داد.
پخت پیتزا در یک آشپزخانه کاملا آنلاین پایگاه خبری لقمه: ساختن یک اپلیکیشن پرطرفدار آرزوی بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای آی‌تی و استارت‌آپ است. دنیایی که این روزها می‌توان درآن پیتزای موردعلاقه‌تان را با چند کلیک خودتان درست کنید.
آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.