نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آبغوره فشار خون را کاهش نمی‌دهد هرچند گنجاندن آبغوره و سرکه در رژیم غذایی خوب است ...

  صبحانه را جدی بگیرید ‌یک متخصص تغذیه در کردستان گفت: صبحانه وعده‌ای است...

  آغاز غذای کمکی به شیر خواران پایان 4 ماهگی شیر خوار در پایان ماه 4 و 5 ماه باید در کنار شیر م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا باید ویتامین بخوریم؟ آیا شما واقعا˝ می دانید که ویتامین هایی نظیر A و B و C و D و ... به چه کار می آیند؟ و چرا باید زحمت استفاده از آنها را بکشید؟ با ما همراه شوید تا درباره برخی دلایل مصرف این ویتامین ها به شما توضیحاتی ارائه دهیم.
بررسی وضعیت تغذیه ای دانشجویان ایران پایگاه خبری لقمه: مسئول گروه تغذیه بالینی وزارت بهداشت گفت:بررسی ها نشان می دهد بیش از 6 درصد از دانشجویان تمام روزهای هفته از نوشابه یا آبمیوه صنعتی استفاده می کنند، حدود 57 درصد نیز به ندرت از آن استفاده می کنند. همچنین حدود 5/12 درصد دانشجویان تمام روزهای هفته از شیرینی جات ، مصرف می کنند و حدود 6 درصد نیز اصلا شیرینی مصرف نمی کنند. این در حالی است که توصیه می شود مقدار مصرف انواع شیرینی باید به حداقل برسد.
وزن کم کردن سریع واقعا ممکن است! برخی از متخصصان بر این باورند، كاهش وزن سریع اصلا جالب نیست و باید كاهش وزن در مدت طولانی انجام شود اما امروزه تحقیقات نشان داده، اگر به درستی برنامه كاهش وزن و رژیم آن اجرا شود، هیچ‌اشكالی به كاهش وزن نسبتاسریع وارد نیست!
غذاهای مناسب کودکان شما غذاهای سالم بسیاری وجود دارند که کودکان آنها را دوست دارند، اما بیشتر والدین گمان می‌کنند که کودکان هات‌داگ، پیتزا، سیب‌زمینی سرخ‌کرده و نوشابه را بیشتر دوست دارند.