نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  توزیع چیپس، پفك و لواشك در بو‌فه مدارس ممنوع مدیركل سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و...

  کیک ها خوشمزه هستند ولی ... کیک ‌ها از جمله شیرینی‌ های اشتها برانگیزی هستند ک...

  صبحانه چه غذاهایی نخوریم پایگاه خبری لقمه: بدترین گزینه های غذایی برای صبحا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افزایش میل جنسی با این 5 ماده غذایی در این نوشتار، به چند گیاه افزایش‌دهنده میل جنسی در مردان و زنان و یک داروی گیاهی که فقط در خانم‌ها باعث افزایش میل جنسی و برطرف کردن بی‌میلی و سردمزاجی می‌شود، اشاره می‌کنیم.
آیا گرانی نان به تهران هم می رسد؟/ تغییر قیمت نان از سوی استاندارها پایگاه خبری لقمه: نان قوت غالب مردم بوده و پس از ۳ سال قیمت آن در بعضی استان‌های کشور افزایش یافته است؛ در مشهد نان بربری از ۱,۱۵۰ تومان با افزایش حدود ۴۳ درصدی به ۱,۶۵۰ تومان در یک هفته اخیر رسیده است.
دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»
آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی پایگاه خبری لقمه: آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی به از دست رفتن ویژگی های ارگانولپتیکی، ارزش تغذیه ای، ایمنی و بازار پسندی یا مطلوبیت مواد غذایی، فساد مواد غذایی گفته می شود که به سه دسته فساد شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی طبقه بندی می گردد.