نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روش‌ های طبیعی برای دفع سنگ کلیه یکی از دردناک‌ترین علت‌های مراجعه به بیمارستان‌ها ...

  بهترین موادغذایی برای تسکین سرماخوردگی گیاهان دارویی آویشن، رازیانه و شیرین‌بیان همراه با...

  بهترین خوراكی ها برای تسكین میگرن میگرن را باید جز بیماری هایی دانست كه واقعا فرد را...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اسم واقعی و درست شب یلدا چیست؟+گزارش ویدئویی پایگاه خبری لقمه: یلدا برگرفته از واژه ای سریانی است و این شب در منابع دیگر فارسی، نام دیگری دارد.
بفرمایید دسر​ خانگی همه خانم‌ها دوست دارند برای مهمانی‌هایشان بهترین غذا و دسر را آماده کنند و البته تزئین آن هم برایشان اهمیت زیادی دارد اما شاید خیلی هم با این کار آشنا نباشند و به همین دلیل ترجیح بدهند اصلا به این کار فکر نکنند. در حالی که درست کردن بعضی از این غذاها و دسرها و تزئین آنها کار خیلی سختی هم نیست و براحتی می‌توان آن را انجام داد و به پایان رساند.
نکاتی در مورد لیمو امانی لیمو امانی همان لیمو ترش معمولی خشك شده است . اما شهرت آن به اسم لیمو " امانی " به دلیل این است كه شهر امان پایتخت كشور اردن معروف ترین نوع لیمو را دارد.
قبل از جلسه خواستگاری چه بخوریم؟ هر فردی در طول زندگی خود با رویدادهایی مواجه می‌شود که زندگی او را تغییر خواهد داد و فرصت موفقیت یا شکست را پیش روی او قرار می‌دهد. خوردن برخی مواد غذایی در این لحظات، در دستیابی به موفقیت بی‌اثر نیست و به شما در موقعیت‌هایی چون مصاحبه شغلی، امتحانات درسی، خواستگاری، ازدواج، بارداری و ... کمک شایانی خواهد کرد.