نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا گوشت کبابی خطرناک است؟ بهترین روش برای پختن گوشت در وهله اول بخارپزکردن، ...

  هندوانه، فشار خون چاق ها را کم می کند تحقیقات اخیر محققان دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نشان ...

  موز را بهتر بشناسید این میوه حاوی پتاسیم فراوان است كه در كاهش سطح فشا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

۷ هشدار درباره حلیم این روزها با زیاد شدن مشغله‌‌های کاری و نداشتن فرصت کافی، بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند حلیم را از بیرون بخرند چون معتقدند برای پخت نوع خانگی این غذا مدت زمان زیادی لازم است و از طرفی بافت حلیم خانگی به خوبی‌ بافت حلیم بیرون به اصطلاح کش نمی‌‌آید.
تولید و صادرات پسته با چه چالش هایی روبروست؟ پایگاه خبری لقمه: حکایت تولید و صادرات پسته مصداق ضرب‌المثل معروف شده که «درونش خودمان را کشته، بیرونش مردم را»؛ قیمت این محصول برای مردم کشورمان آنقدر زیاد است که خیلی‌ها امکان خریدش را ندارند اما تولیدکنندگان آن در عین حال از قیمت پایین آن به نسبت هزینه‌ها می‌نالند و خواهان حمایت دولت هستند.
٩ ماده‌ی غذایی برای بهتر گذراندن زمستان راه حل مقابله با خستگی‌های زمستان و کمبود انرژی در بشقاب‌های شماست. در این مقاله به 9 ماده‌ی غذایی مفید که قدرت بدنی‌تان را بالا می‌برد اشاره می‌کنیم.
جزئیات خداحافظی مستر تیستر از ایران+کشور دوم حمید سپیدنام کجا است؟ حدود ده روز پیش حمید سپیدنام یا همان مستر تیستر مشهور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خبر از مهاجرتش به خارج از کشور داد. وی پس از آن در ویدئویی که در کانال یوتیوبش بارگذاری کرد این ماجرا بیشتر شرح داد.