نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر مادر بهترین غذا علیه باکتری ها لقمه: بندناف یکی از مهمترین مکانها برای استقرار با...

  بهترین موادغذایی برای تسکین سرماخوردگی گیاهان دارویی آویشن، رازیانه و شیرین‌بیان همراه با...

  غذاهای پرچرب و تاثیر آن بر توان تولیدمثلی مردان نتایج یک بررسی نشان داده است که مصرف غذاهای پرچرب ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بیماران کرونایی این غذاها را نخورند پایگاه خبری لقمه: براساس یافته جدید تحقیقاتی؛ کروناویروس به تارهای صوتی آسیب می‌رساند.
سبزیجات غنی از پروتئین را بشناسید پروتئین به عنوان جزء مهمی از ساختار هر سلول برای ادامه حیات بدن ضروری و برای رشد و حفظ سلامت حائز اهمیت است.
آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.
چگونه اشتهای خود را کاهش دهیم با این روش ها می توانید اشتهای خود را کاهش دهید. تقریبا همه آنهایی که قصد لاغر شدن دارند، به دنبال یافتن بهترین و کارآمدترین راهکارها هستند. اما با اضافه کردن مواد غیرمشخص به غذای خود نمی توانید به طور معجزه آسایی باعث آب شدن چربی های اضافه بشوید.