نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مکمل یاری در سرطان،از علم تا جدال پایگاه خبری لقمه: بیش از ٨٠درصد بزرگسالان مبتلا به...

  کاهش خطر ابتلا به سرطان روده با قرص ضد کلسترول محققان در تحقیقات جدید خود دریافتند که قرص کاهش کل...

  كودك هنگام غذا خوردن نباید خسته باشد والدین باید كودك را در فواصل زمانی منظم تغذیه كنند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تلاش دختران ایرانی برای «باربی شدن» «ممنون، میل ندارم. برنج کم می‌خورم. میلی به گوشت قرمز ندارم. شب‌ها شام نمی‌خورم. به جای پروتئین، سالاد می‌خورم و...» شنیدن این جملات از زبان دختران و زنان ایرانی در سال‌های اخیر به رواج بی‌اشتهایی‌های عصبی و دامن زدن به توهم چاقی میان آن‌ها کمک کرده است. موضوعی که بیش از هر چیز، شاید ریشه در باورها و خرده فرهنگ‌های غلط جامعه داشته باشد و جامعه زنان ایرانی را درگیر مشکلاتی اساسی در زندگی کند.
نفخ؛ نشانه بیماری‌های خطرناك هر فرد در هر دم و بازدم همراه با اكسیژن و دی‌اكسید كربن، گازهای متان، هیدروژن و نیتروژن را از طریق مری وارد دستگاه گوارش خود می‌كند، به طوری كه در دستگاه گوارش ما همیشه 200 سی‌سی هوا وجود دارد.
کدو حلوایی برای موهای آسیب دیده معجزه می کند! کدو حلوایی با داشتن غنی‌ترین ریزمغذی‌ها، مجهز به سلاح‌هایی موثر برای مقابله با بیماری‌هاست.
ارتباط تغذیه با جرم و جنایت دانشمندان در تحقیقات خود متوجه شدند مصرف شکلات در کودکان می‌تواند باعث بروز مشکلات رفتاری در سنین نوجوانی و بزرگسالی شود. طبق این تحقیقات افرادی که در سنین کودکی خود به میزان زیادی شیرینی، شکلات و نوشابه مصرف می‌کنند در بزرگسالی با احتمال بیشتری دست به جرم و جنایت می‌زنند.