نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تامین آهن مورد نیاز با مصرف برنج پژوهشگران موسسه بین‌المللی تحقیقات برنج موفق به تو...

  برای کاهش استرس‌های روزمره چای بنوشید یك متخصص طب پیشگیری با بیان اینکه ترکیبات موجود در...

  مسکن ،میگرن را تشدید می کند یک متخصص مغزواعصاب گفت:زنان 15 درصد بیشتر از مردان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میهمانی‌های یک بار مصرف! سفره های ساده لبه توری جای سفره های طرح دار را گرفت و گل سرخی ها برچیده شد و نوبت به ظروف پیرکس و آرکوپال و سرامیک رسید. تحول و تجدد به همین جا ختم نشد بلکه این تغییرات، سفره ایرانی را در فهرست سنت های در آستانه انقراض قرار داد.
زندگی شاداب‌ با این 10خوراکی انسان از همان آغاز خلقت به‌دنبال اکسیر جوانی بوده تا بتواند سالم و شاداب زندگی کند و طول عمر بیشتری داشته باشد. گرچه هنوز هم نتوانسته به این معجون خالص دست یابد، اما مصرف بعضی غذاها در رژیم غذایی روزانه دست‌کمی از اکسیر جوانی ندارد.
خوراکی‌‌ها علیه اسـترس استرس ممكن است همه جا با شما باشد، مثل محیط كار، در هنگام رانندگی، در جشن‌ها و مراسم و یا حتی در منزل و زمانی كه اخبار ناخوشایندی ممكن است از طریق رادیو و تلویزیون به گوشتان برسد، اما در دنیای پرتنش امروز، چه كسانی ممكن است از استرس در امان باشند؟
گیاهخواران بیشتر عمر می‌کنند! در شرایطی که بعضی از مردم حتی نمی توانند تصور یک روز غذای بدون گوشت را بکنند، بعضی دیگر مصرانه روی برنامه غذایی گیاهی خود تاکید می‌کنند و به عنوان گیاهخوار معتقدند به این ترتیب زندگی بهتر و البته سلامت‌تری را در پیش گرفته‌اند.