نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پیتزا برای چه کسانی از سم هم بدتر است؟ پتیزا غذای خوشمزه ای است اما بعضی ها فقط باید نگا...

  کلسیم سازترین محصول لبنی را بشناسید! خامه و بستنی به دلیل اینکه در ساختار آنها بیشتر مو...

  نسخه طب سنتی برای دیابتی‌ها یک محقق طب سنتی گفت: «رزماری و پونه کوهی حاوی ترکی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کیوی در رفع نفخ بعد از غذا موثر است کیوی حاوی آنزیمی است که به هضم پروتئین‌های گوشت قرمز، محصولات لبنی و ماهی کمک می‌کند.
ذرت مکزیکی رژیمی بخورید متخصصان تغذیه معتقدند که ذرت مکزیکی اگر به صورت مناسب تهیه شود نه تنها مضر نیست، بلکه می تواند به عنوان یک میان وعده مناسب جایگزین تنقلات بی ارزش مثل چیپس و پفک شود.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
همه چیز درباره داشتن لثه سالم و زیبا اگر بپرسید مهم‌ترین جزء یک لبخند زیبا چیست قطعا همه می‌گویند دندان سالم و زیبا. اما در کنار سلامت و زیبایی دندان‌ها، سلامت و فرم لثه‌ها نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است در حدی که زیباترین دندان‌ها اگر با لثه‌ای بیمار و عفونی احاطه شوند نه‌تنها لبخند زیبایی نمی‌سازند بلکه به دلیل عفونت لثه یا تحلیل رفتن آن جلوه خود را نیز از دست داده و صاحب چنین دندان و لثه‌ای قطعا لبخند زیبایی نخواهد داشت.