نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توصیه‌های تغذیه‌ای برای پیشگیری از گرمازدگی کارشناس تغذیه معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزش...

  کاهش سرطان تخمدان با این دو نوشیدنی معجزه گر محققان انگلیسی ادعا می کنند که مصرف چای و آب پرتقا...

  میوه های مفید و ضد آلودگی هوا مصرف روزانه یک عدد سیب می تواند عوارض ناشی از آلود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه آشپزی کنیم تا غذا چاقمان نکند! ازآنجایی که کنترل جذب کالری یکی ازمهمترین جنبه های برنامه کاهش وزن است وفرد نباید به دلیل طعم مطبوع غذا این مسئله را نادیده بگیرد . شما می توانید با محدود کردن کالری مصرفی ازغذاهای مطبوع لذت ببرید .
پایین‌ترین هزینه ماهانه یک خانواده 5 نفره چقدر است؟ در سالهای اخیر که معجزات هزاره سوم پولهای نفت کشور را با شعبده بازی و شامورتی بازی غیب کرده و تحریم را بر سر ملت ریخته اند، مهمانی ناخوانده به نام گرسنگی به خانه های اقشاری از مردم راه یافته است. اکنون هربار که به مغازهای پا میگذاری، گرسنه ای سر میرسد و از تو تقاضا میکند برایش تکه ای پنیر یا قالبی کره یا بسته ای نان بخری. هرچقدر هم در گوش ما بخوانند که این گدایان ثروتمندند و حقه بازند و زیر پوشش باندهای مافیایی فعالیت میکنند، به خرج ما نمیرود چون ما با چشم میبینیم که از سال 84 تا 92 ما که ما باشیم و شغل داریم و سر هر ماه حقوقی به حساب مان ریخته میشود، در خرج زندگی لنگ میزنیم...
چرا شهاب حسینی و بهرام رادان و دیگر هنرمندان رستوران‌دار شده‌اند رستوران داری شغلی بسیار وسوسه انگیز است که البته هنرمندان و سلبریتی‌ها به واسطه شهرتی که دارند نیز بسیار وارد این حرفه شده‌اند و موفق و ناموفق بوده‌اند.
بخور نخورهای مبتلایان به سرماخوردگی یک کارشناس تغذیه معتقد است، افرادی که سرما خورده‌اند باید از مصرف خربزه و انگور پرهیز کنند.