نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راه های مبارزه با بوی بد دهان رعایت بهداشت اولین سلاح برای مبارزه با بوی بد دهان...

  پنیر برای دندان مفید است یا مضر؟ پنیر به دلیل برخورداری از قابلیت خنثی سازی اسید، م...

  راه های داشتن ابروهای پرپشت و پهن پهنای مناسب و پرپشت و خوش فرم تأثیر زیادی در آراست...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تأثیر رنگ در آشپزخانه آشپزخانه یكی از مهمترین بخش‌های هر خانه است كه فعالیت‌های بسیاری در آن انجام می‌شود. بنابراین، با اطمینان خاطر می‌توانید از رنگ‌های روشن و درخشان كه احساس انرژی را با خود به همراه می‌آورند، در آن استفاده كنید. اگر علاقمند نیستید كه از چند رنگ بر روی هر یك از دیوارها بهره ببرید، تنها یك رنگ را به كار برید. با این همه، استفاده از چند رنگ، آن جا كه تقابل‌هایی میان رنگ‌ها پدید آید، می‌تواند منظره‌ی آشپزخانه را مدرن كند.
چرا مجبورم لاغر شوم؟! این روزها درزندگی بی تحرک ما که پر از رژیم های ناسالم و انواع فست فودها و غذاهای چرب و خیلی شیرین است، اینگونه معمول شده که چند کیلو اضافه وزن آنقدرها هم خطرناک نیست و ما آن را عاملی برای تهدید سلامتی نمی دانیم.
ملخ دریایی کلسترول دارد؟ اگر زیاد به چشم‌های ریز و سیاه و آن سبیل بلند و باریک و پاهای سوسکی‌اش زل نزنید و حس کنجکاوی‌تان باعث نشود بدنش را لمس کنید شاید بتوانید برای یک‌بار هم که شده مزه‌اش را بچشید‌. با این ملخ دریایی که به آن میگو می‌گویند غذاهای متنوعی مانند میگو پلو، قلیه میگو، میگو سوخاری، خورش میگو و چیپس میگو تهیه می‌کنند.
اگر قصد لاغر شدن دارید، بخوانید بسیاری از افرادی که برای لاغر شدن از رژیم های غذایی کم کالری پیروی می کنند خودسرانه یک یا چند گروه غذایی را حذف می کنند تا به اصطلاح سریع تر و بیشتر وزن کم کنند.