نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فرمول بستنی چیست؟ تابستان که می‌شود، سرانه مصرف خوراكی‌هایی مانند بس...

  قارچ را قبل از مصرف در آفتاب قرار دهید نتایج بررسی ها نشان می دهد، قارچ های خوراکی معمولی...

  برگه‌ها؛ جایگزین خوب هله هوله‌ها میوه‌های خشک یا برگه‌ها همان میوه‌های تازه‌ای هستن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شش خوراکی زمستانی شگفت انگیز را بشناسید بسیاری از محصولات غذایی زمستان ممکن است برای مردم ناآشنا باشند اما غذاهایی که می توان با آنها تهیه کرد، برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن بسیار مفید هستند.
36 نکته طلایی برای نگهداری مواد غذایی در تابستان فصل تابستان باز هم با آن گرمای به یادماندنی اش از راه رسید و دردسرهای ویژه را هم به دنبال خود می آورد.
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.