نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آب سیب، مسهل یا یبوست زا؟ ارزش غذایی:۲۵۰ گرم آب سیب شیرین نشده حدود ۱۱۴ کالر...

  چند توصیه برای کاهش اشتها تمام آنهایی که اهل رژیم‌ گرفتن‌ هستند، حتما این نک...

  مراقب مسمومیت با آب باشید! آب مایه حیات است اما آیا نوشیدن زیاد آن برای بدن م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ملخ دریایی کلسترول دارد؟ اگر زیاد به چشم‌های ریز و سیاه و آن سبیل بلند و باریک و پاهای سوسکی‌اش زل نزنید و حس کنجکاوی‌تان باعث نشود بدنش را لمس کنید شاید بتوانید برای یک‌بار هم که شده مزه‌اش را بچشید‌. با این ملخ دریایی که به آن میگو می‌گویند غذاهای متنوعی مانند میگو پلو، قلیه میگو، میگو سوخاری، خورش میگو و چیپس میگو تهیه می‌کنند.
با غذایمان چه چاشنی بخوریم؛ دوغ؟ نوشابه؟ در حقیقت این خوراکی ها در صورت کم چرب و کم نمک بودن، از لحاظ ارزش غذایی تفاوت چندانی با هم ندارند و توصیه کلی این است که در وعده های روزانه، تنوع غذایی را رعایت کرده و از همه این خوراکی ها به اندازه استفاده کنید.
دستاوردهای سفرهای استانی رئیسی به خوزستان چه بود؟ پایگاه خبری لقمه: رئیسی وعده داده بود که به پاستورنشینی قناعت نخواهد کرد و اجرای این وعده را هم به فاصله دو روز از آغاز رسمی دولتش و با سفر به خوزستان تشنه و ملتهب آغاز کرد و برای سرزمین نفت با مردمانی نجیب و صبور، ۳۴ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.
طرز تهیه انواع جوانه‌‌ها در منزل تمیز‌ترین، مفیدترین و بی‌دردسرترین غذایی كه می‌توان در زمان ما پیدا كرد، آن‌هایی هستند كه به وسیله‌ی خود ما و در خانه درست می‌شوند(مثل انواع جوانه‌ها، ماست، پنیر، نان، سبزی خوردن).