نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطرات زیاده روی در مصرف این غذاهای خوب برخی از مواد غذایی ارزش غذایی بالایی دارند و برای ...

  وزارت بهداشت اسناد آلودگی میکروبی «دماوند» را منتشر کرد+ عکس مدیران سازمان غذا و دارو با ارائه مستندات جدید، از...

  داروهای روانپزشکی باید با تجویز پزشک مصرف شوند رئیس انجمن روانپزشکان ایران در مورد مصرف داروهای ر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردن با لذت غذا همراه با یادآوری نعمت «عبادت» است بعضی از ائمه در اقوالشان هست که انگور را با لذت می‌خوردند؛ به اعتبار این که خداوند این مزه و این لذت را در آن نعمت قرار داده، لذا خود این خوردن، عبادت است.
با اشتها و گرسنگی کاذب چه کنیم؟ انرژی‌تان پایین آمده، شکمتان به سر و صدا افتاده است و اخلاقتان هم از یک فرد مهربان و دوست‌داشتنی به فردی عصبی و تندمزاج تبدیل شده‌. گرسنگیتان تبدیل به عصبانیت شده است. این اتفاق برای همه ما افتاده است و می‌دانیم که اصلاً وضعیت خوبی نیست.
تخم‌مرغ محلی بخوریم یا ماشینی؟ اگر بدانید نیمروی تخم‌مرغ محلی با کره و خوردن آن با‌نان روستایی چه لذتی دارد، دیگر هیچ‌وقت هوس خوردن تخم‌مرغ صنعتی به سرتان نمی‌زند.همان تخمی که مرغش درهوای بکر و آزاد روستا رشد می کند و خواب و خوراکش به راه است و به دور از تنش های مرغ ماشینی است.مرغ ماشینی را که می شناسید همان مرغی که در فضای سربسته و به دور از نور آفتاب با بیداری مداوم 45 روزه اسید لاکتیک خونش بالا می رود.
میوه ضدچاقی را با پوست بخورید پزشکان در یک آزمایش جدید دریافتند که «اسید اورسولیک» موجود در پوست سیب به افزایش حجم عضلات و چربی مفید قهوه‌ای در موش‌ها کمک می‌کند.