نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم‌های فاقد کربوهیدرات‌ خطر سرطان را بالا می‌برند متخصصان حوزه‌ی تغذیه معتقدند برخی از رژیم‌های غذای...

  این خوراکی ها معدن پتاسیم هستند! پتاسیم با محافظت از رگ های خونی در مقابل ضخیم شدن ...

  آنتی بیوتیک جدیدی به نام بادنجان بادمجان دارای ترکیباتی است که از انواع عفونت های ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اسامی غیرمتعارف در کافی شاپ و رستورانها نشانه چیست پایگاه خبری لقمه: ناپلیتانا، مالیبوی آناناس، موهیتو و رازبری مارگریتا؛ هیچ​کس نمی​داند این اسامی ناآشنا دقیقا از کی در فهرست غذایی ما ایرانی​ها جای گرفتند. هرچه که هست حالا جا برای خودنمایی اسامی عجیب آن ور آبی باز شده است .
قهرمانان میوه‌ای کدامند؟ برای سنجش ارزش و اهمیت هر چیزی معیارهایی وجود دارد. مهم‌ترین معیار سنجش ارزش میوه‌ها نیز میزان آنتی‌اکسیدان‌های آنهاست. البته میوه‌ها معمولاً خیلی دست پر هستند و فواید زیادی برای سلامتی ما دارند.
به دور ماندن از اضافه وزن و چاقی با این کارها اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات انسان امروزی است. تغییر شیوه زندگی از یک سو و تغییر عادات غذایی و تمایل به مصرف غذاهای آماده و فوری (فست فودها)، غذاهای خیابانی و پرکالری از سوی دیگر روند اضافه وزن و چاقی و به موازات آن بیماری‌های ناشی از چاقی و اضافه وزن مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، عروقی و ... روند رو به افزایشی را در کشور دارد و به این دلیل هزینه‌های درمان و مراقبت از این بیماری‌ها بار مالی زیادی را به دوش دولت و خانواده‌ها خواهد گذاشت.
خرما روی دست تولیدکنندگان باقی مانده پایگاه خبری لقمه: دبیر انجمن خرما از افت شدید قیمت و برهم خوردن بازار خرما از دولت گذشته تاکنون خبر داد و گفت: خرما روی دست تولیدکنندگان باقی مانده و با این وضعیت سازمان تعاون روستایی امسال هم مانند سال گذشته مجبور می‌شود خرمای خریداری شده را دفن کند.