نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روغن جامد را از برنامه غذایی خود حذف کنید ارتباط مستقیمی‌ میان رژیم غذایی و بیماری قلبی وجود...

  درمان بواسیر با داروهای گیاهی بواسیر(هموروئید)، بیماری دردناکی است که باعث التها...

  افزایش شانس پدر شدن با تغذیه مناسب پزشکان معتقدند که با چند تغییر ساده در رژیم غذایی‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هفت روش برای سوزاندن سریع‌تر چربی‌ها می‌گویند تعریف جنون انجام کاری یکسان بارها و بارها و انتظار داشتن نتیجه متفاوت است، اما اگر این موضوع صحت داشته باشد، پس در مورد ورزش کردن باید اکثر ما کاملا دیوانه باشیم.
تغذیه در شرایط بحران كمبود غذا اولین پیامد شرایط بحران می‌باشد كه می‌تواند منجر به قحطی و ایجاد سوء تغذیه‌های پروتئین انرژی وك مبود ریز مغذی‌ها و در نتیجه تشدید شرایط بحران و شیوع انواع بیماری‌ها و یا افزایش مرگ و میر شود.
خاصیت‌هایی كه پاستیل ندارد پاستیل از تنقلاتی است كه با شكل‌های متنوع و رنگ‌های فریبنده، بزرگ و كوچك را به خود جذب كرده و گرچه برخی انواع آن طعم خوبی ندارد، اما بافت كش‌سان منحصربه‌فرد آن در زمان جویدن چنان احساس مطلوبی در مصرف‌كننده ایجاد می‌كند كه در همه جنس‌های این محصول نظیر ژله و مارشمالو (نوعی آبنبات اسفنجی) نمی‌توان یافت و این همان عامل اصلی پرطرفدار شدن پاستیل است اما باید بدانیم این قبیل ویژگی‌ها نمی‌تواند دلیل مغذی بودن این محصول باشد.
کمتر ورزش کنید، بیشتر لاغر شوید! برای اغلب افراد، 30 دقیقه تمرین کاملاً شدنی و امکان‌پذیر به نظر می‌رسد و به همین دلیل انرژی و میل کافی برای انجام آن را دارند.