نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مهندس کامپیوتر غاز چران پایگاه خبری لقمه: «حمید یزدانی» جوان آذربایجانی ای است که بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی به سراغ پرورش غاز رفته و حالا جوجه غازهایش را از بناب به عراق صادر می کند.
پیاده روی ۱۵دقیقه ای بعد از غذا، خطر بروز دیابت نوع ۲ را کاهش می دهد نتایج بررسی ها نشان می دهد، پیاده روی ۱۵ دقیقه ای مدتی کوتاه پس از صرف غذا بهترین راه برای پیشگیری از بروز دیابت نوع ۲ در بزرگسالان است.در حالی که خوابیدن یا نشستن برای تماشای برنامه های تلویزیونی یکی از عوامل خطر در بروز این بیماری است.
استاتین‌ها با گریپ فروت تداخل دارند یک دکترای داروسازی با اشاره به اینکه گاه عوارض جانبی استاتین‌ها بسیار ناراحت کننده است، گفت: برای کاهش بروز عوارض جانبی دستگاه گوارش، باید استاتین‌ را عصرها با یک وعده غذا مصرف کرد.
10 راهکار برای دوری از کبد چرب با گسترش زندگی صنعتی و کم تحرک، مصرف غذاهای فرآوری شده و پرکالری و به طور کلی تغییر سبک زندگی سنتی به زندگی مدرن، شیوع بیماری‌های مزمن نیز در حال افزایش است. بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشار خون، سکته قلبی، سرطان‌ها و سایر بیماری‌های مزمن که در گذشته صدایی از آنها شنیده نمی‌شد این روزها علت اصلی مراجعه به مراکز درمانی هستند.