نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ترفندهایی برای جلوگیری از پرخوری‌های شبانه تصمیم «شب‌ها ریزه خواری نمی‌کنم» از خرید در سوپرما...

  باز هم معجزه ماست روزانه چقدر ماست می خورید؟

  آیا لبنیات غنی شده واقعا مفیدتر است؟ از نظر صنعتی عمل Fortification یا غنی‌سازی باید به...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
بی‌میلی جنسی میانسالی با کدام جوشانده درمان می‌شود؟ در متون مختلف طب سنتی بارها به این موضوع اشاره شده است كه پرداختن به فعالیت‌های سنگین مانند روابط زناشویی زوج‌ها باید دست‌كم 2 تا 3 ساعت بعد از میل كردن غذا انجام شود.
توزیع نذری با طعم سرطان! به گفته وزارت بهداشت و كارشناسان غذای داغ در ظرف های یك بار مصرف پلاستیكی كه از مواد نفتی نشات گرفته است موجب تولید 77 نوع بیماری سرطان زا شده و به هیچ وجه توصیه نمی شود در حالی كه ظروف یك بار مصرف گیاهی بدون عوارض است ولی همچنان هیئت های مذهبی بدون توجه به توصیه ها مواد سرطانی به عزاداران توزیع می كنند
روزانه چقدر میوه بخوریم؟ + جدول راهنما یک كارشناس ارشد تغذیه با بیان اینکه زیاده روی در مصرف نوبرانه ها موجب بروز دل درد می شود، توصیه کرد: افراد روزانه 2 تا 3 واحد میوه با رعایت تنوع در بین وعده های غذایی مصرف کنند.