نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مراقب باشید سرطان نخورید... زندگی ماشینی و مدرن و نداشتن دقت كافی برای تهیه غذ...

  با دندان درد در ایام تعطیل چه کنیم؟ یکی از مشکلاتی که گاهی در ایام تعطیل برای برخی از ...

  چربی شکمی خطر ابتلا به دیابت را افزایش می‌دهد خطر ابتلا به دیابت در افرادی که چاق هستند و چربی ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رفع غلظت خون با مصرف انار یک متخصص طب سنتی گفت: غلظت خون در رنگ و شفافیت پوست بسیار اهمیت دارد چرا که میزان غلظت خون در زیبایی و خوش رنگی چهره تاثیر گذار است و افزایش غلظت خون موجب تیره شدن پوست می‌شود و مصرف انار در کاهش غلظت خون تاثیر گذار است.
توجه به اشتغال خانواده‌محور و ایجاد صندوق ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار پایگاه خبری لقمه: یکسال از فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد، روزهایی که این دولت روی کار آمد مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از گذشته به جا مانده بود اما این دولت مردمی برنامه‌های خود را با قدرت به اجرا گذاشت؛ نمونه‌ای از این اقدامات اثرگذار از دولت مردمی در حوزه زنان و خانواده است.
روشی بامزه برای غلبه بر خوردن عصبی پایگاه خبری لقمه: خوردن عصبی مشکل میلیون ها انسان مانند شما است. اگر از نوسانات رژیم غذایی خسته شدید و می خواهید از شر خوردن عصبی خلاص شوید، یک راه به شما معرفی می کنیم که بدون غذا خود را آرام کنید.
آشنایی با رژیم لاغری بر اساس مشخصات هورمونی/2 هر بیماری یا اختلالات هورمونی می‌تواند منشأ چاقی و اضافه‌وزن باشد. به همین دلیل لازم است که در دوره‌ی یائسگی، مصرف قرص‌های ضد بارداری یا بلوغ تغذیه‌ی سالمی در پیش بگیرید و حتماً ورزش کنید.