نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  داروهای گیاهی هم عوارض دارند/ عطاری‌ها سرخود تجویز نکنند رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران گفت: داروهای گیاهی ...

  شکلات تلخ و تاثیر آن بر سلامت لقمه: تحقیقات زیادی راجع به فواید شکلات تلخ انجام ...

  با انواع غذاهای آلرژی‌زا آشنا شوید آلرژی‌های غذایی در سال‌های اخیر نگرانی‌های بسیاری ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بیماری‌های تابستانی را دور بزنید! محققان می‌گویند در تابستان فعالیت میکروب‌ها (باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها، قارچ‌ها و...) به شدت افزایش می‌یابد. هوای گرم رشد و فعالیت آنها را تشدید کرده و همین مسئله خطر ابتلا به بیماری‌‌های مختلف در قلب، کبد، کلیه، پوست، چشم و مغز را افزایش می‌دهد.
10 روش بین ‌المللی لاغر شدن همه آن هایی که اضافه وزن دارند و به سلامت خودشان اهمیت می ‌دهند؛ احتمالا با یک قصه پُرغصه دست به ‌گریبان هستند: رژیمی برای کاهش وزن!
شاگرد زرنگ‌ها چه می‌خورند؟ بعضی پدر و مادرها می‌گویند وقتی مدرسه‌ها دوباره باز می‌شود و سال تحصیلی جدیدی در پیش است، یکی از سخت‌ترین کارها و وظایفی که به عهده دارند، انتخاب میان‌وعده‌های مناسب برای فرزندشان است. آنها یا نمی‌دانند کدام از مواد غذایی می‌تواند بهترین انتخاب برای میان وعده دانش‌آموزان باشد یا نمی‌توانند فرزندشان را متقاعد کنند که در ساعت‌های درس و مدرسه از مواد غذایی مناسب استفاده کند.
جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.