نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هر روز شلغم بخورید شاید از مادربزرگ یا بزرگان فامیل شنیده باشید كه با...

  خطری که در برچسب مواد غذایی ذکر نمی شود مدیرگروه تغذیه دانشگاه جندی شاپور اهواز با بیان ای...

  7 توصیه‌ی غذایی برای گیاه‌خواران گیاه‌خواری الزاماً به این معنی نیست که فرد گیاه‌خو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا ماست هم خراب می‌شود؟ ماست بعد از گذشت تاریخ انقضا طعمی ترش پیدا می‌کند. البته خوردن ماست ترش هیچ ضرری ندارد اما فایده‌ای هم به بدن نمی‌رساند. از ماست ترش‌شده می‌توان برای تهیه دوغ استفاده کرد اما ارزش غذایی بسیار کمتری نسبت به ماست شیرین دارد.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
چگونه در رژیم گرفتن شکست نخورید؟ رژیم‌هایی که کالری اندکی دارند، در کوتاه مدت باعث کاهش وزن می‌شوند؛ ولی، در طولانی مدت حفظ آن‌ها مشکل است.
مضرات مصرف زیاد قند و شکر/کمتر از ۱۰ درصد انرژی از مواد قندی تأمین شود مصرف زیاد قند و شکر و مواد غذایی حاوی آنها تبعات زیادی از جمله پوسیدگی دندان در کودکان و اضافه وزن، دیابت، بیماری قلبی و آرتریت را در سنین بالاتر به دنبال دارد.