نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا برخی افراد هیچ وقت لاغر نمی مانند؟ رژیم غذایی همیشه تنها عامل اضافه وزن و چاقی نیست. ...

  تاثیر ویتامین C در برابر کووید-19 چقدر است؟ هیچ مکملی، از جمله ویتامین C، نمی تواند از ابتلا ب...

  خواص انار در طب سنتی این میوه كه از آن به عنوان میوه ای بهشتی یاد میشود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوراکی های حرام در رستوران های تهران چه می کنند؟ تهران پر از رستوران های رنگارنگ است.رستوران هایی که با نام فرانسوی، ایتالیایی، مکزیکی، چینی و مغولی هر روز در جای جای تهران افتتاح می شوند و برای مطرح کردن خود علاوه بر دکوراسیون های عجیب و غریب گاه به سرو انواع غذا های عجیب و غریب نیز روی می آورند ، غافل از این که خوردن این غذاها در کشور اسلامی مجاز است یا خیر؟
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
سرکه دوست یا دشمن سلامتی؟ سرکه به طور کل برای سلامتی خوب است اما در مواردی هم یک ماده‌ی غذایی آلرژی‌زا و آسیب‌رسان به دستگاه گوارش می‌باشد.
کوچک کردن شکم سخت است یا آسان؟ پیاده‌روی آهسته به مدت ۳۰ دقیقه تا یک ساعت در روز مؤثرترین روش برای کوچک کردن شکم است.