نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آدامس این جویدنی زیان‌آور ما پر از تصورات اشتباهیم. مثلا برخی گمان می‌كنند خ...

  موادغذایی مفید برای سلامت پوست، مو و ناخن تابحال دقت کرده‌اید که چقدر وقت و هزینه خرج تقویت ...

  بهترین نوشیدنی ها برای کاهش چربی خون بیشتر گیاهان، سبزیها و میوه‌ها به علت فیبر و الیاف...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مغز هسته آلبالو از کیلویی ٤ تا ١٣‌هزار تومان پایگاه خبری لقمه: بدون‌ شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته‌شده‌ای نیست. اما عباس ‌هاشمی‌گلستانی از ٢٥ سالگی تا به امروز که ٤٢ ساله شده، یکی از پروپاقرص‌ترین مشتریان کارخانه‌های تولید مربا و کمپوت است. او که هم خریدار و هم فروشنده هسته آلبالو است، هسته‌های دورریز را از کارخانه‌ها می‌خرد و در کارگاه کوچکش مغزگیری می‌کند و به مشتریان خاصی می‌فروشد.
آشنایی با اصول رژیم درمانی نوین برای کاهش وزن پایدار و سالم توجه ما فقط به مواد غذایی نیست، بلکه برنامه رژیم درمانی نوین برای ایجاد عادات سالم غذایی بر 4 پایه اساسی استوار است.
آمپول ضدچاقی تولید شد با کم شدن میزان تحرک بدن و ورزش نکردن بسیاری از افراد دچار چاقی می شوند،به همین دلیل دانش پژوهان دانشکده پزشکی هاوارد ،دست به تولید امپول ضدچاقی کرده اند ،که می تواند فواید ورزش را در بدن تقلید کند.
12 علامت و هشدار که نشان می دهد به اندازه کافی آب نمی نوشید اگر به مقدار کافی آب ننوشید و به انداز کافی آن را دریافت نکنید بدنتان دچار یک سری علائم و مشکلات خواهد شد در ادامه به آنان اشاره می کنیم.