نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  پختن زیاد گوشت قرمز خطر ابتلا به سرطان را دو برابر می كند تهران- دانشمندان هشدار دادند كه پختن زیاد گوشت قرم...

  با خواص درمانی انجیر آشنا شوید یک متخصص طب سنتی اعلام کرد: انجیر میوه‌ای سرشار از...

  حفظ امنیت غذایی در کشور لازمه رسیدن به جامعه شاد است پایگاه خبری لقمه: نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مصرف زیاد گوشت و نمک فراوان سبب ایجاد سنگ کلیه می‌شود پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهشی مرکز تحقیقات نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به دلایل ابتلا به بیماری سنگ کلیه، گفت: کلیه‌های ۱۲ درصد مردم ایران سنگ ساز است و این میزان در آینده رشد فزاینده دارد.
کاهش نرخ رشد نقدینگی به تنهایی برای مهار تورم کافی نیست/ لزوم اجرای سیاست های تثبیت پایگاه خبری لقمه: عدم کاهش چشم گیر تورم با توجه به موفقیت دولت سیزدهم در نزولی کردن روند رشد نقدینگی، نشان می دهد نوسانات نرخ ارز نقش غیر قابل انکاری را در جهش های تورمی ایفا می کند و مهار پایدار تورم مستلزم اعمال و اجرای سیاست های تثبیتی به صورت کامل است.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
خوراکی‌های عالی برای آب کردن شکم این خوراکی‌ها را بخورید تا خواب بهتری داشته باشید، وزن بیشتری کم کنید، و شکم خود را آب کنید.