نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  8 غذا که مغز را جوان و سالم نگه می‌دارد فرتوتی، آلزایمر و کاهش حافظه ناشی از افزایش سن:این...

  بادام یکی از غذاهای آلرژی زا است یک متخصص ایمونولوژی و آلرژی اعلام کرد: آلرژی غذایی...

  درمان ریزش مو با مصرف تخم کدو هنگامی که زنان یا مردان شروع به از دست دادن موهای ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ارتباط رنگ‌ها با غذا خوردن/ رنگ‌ها و وزن افراد رنگ‌ها روی عملکرد بدن ما تأثیرگذار هستند، به طور مثال بعضی از رنگ‌ها باعث بالا رفتن فشارخون افراد می‌شوند و ایجاد هیجان می‌کنند و بر عکس بعضی دیگر از رنگ‌ها باعث ایجاد احساس آرامش در افراد می‌شوند.
غذا در یک متن فرهنگی انسان شناسان عادات غذایی را به عنوان کلیتی پیچیده از فعالیت های آشپزی ، تمایل ها و تنفرها ، آگاهی جمعی ، اعتقادات ، تابوها ، موهومات وابسته با تولید و تهیه و مصرف غذا و در یک کلام یک مفهوم فرهنگی بزرگ می نگرند.به عنوان یک مفهوم فرهنگی بزرگ ،غذا را در مواجهه و ارتباط با بسیاری از مفاهیم فرهنگی دیگر می بیینند.
یک روز گشت با تعزیراتی ها پایگاه خبری لقمه: خودرو گشت مشترک تعزیرات از خیابان مطهری راه می افتد و ماموران تعزیرات تلفنی با ماموران دیگر از جمله نماینده اصناف قرار می گذارند تا جایی در ستارخان همدیگر را ببینند.
یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.