نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای کودک‌کش بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهند غذاهای شیرین...

  راهایی برای فرار از آلودگی های هوای تهران پایگاه خبری لقمه:« تهران ما را خواهد کشت» اگر شما ...

  پوست خوب غذای خوب می‌خواهد همه مردم دوست دارند پوستی شاداب، شفاف و جوان داشته...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توصیه‌های مهم پس از پرخوری اغلب ما در بسیاری از اوقات تلاش می‌کنیم یک رژیم‌ غذایی سالم و ضدالتهابی حاوی مواد خوراکی متنوع را دنبال کنیم اما گاهی نیز هوس فست‌فودخوری به سرمان می‌زند در حالی که بدن نیز به طور طبیعی به این قبیل مواد غذایی ناسالم واکنش‌های التهابی نشان می‌دهد.
با انواع عرقیات سنتی ایران و خواص آنها آشنا شوید در سال های اخیر به دنبال تحقیقات جدید در مورد خواص داروهای گیاهی ، استقبال عمومی به استفاده از این نوع داروها نیز افزایش یافته است و هم اکنون در جهان و نیز ایران ، شرکت های معظم دارو سازی با استفاده از عصاره گیاهان دارویی ، تولیدات متنوعی را در بطری های پاکیزه و بهداشتی روانه بازار کرده اند.
اگر قصد استفاده چندباره از روغن سرخ کردنی دارید، بخوانید! هرچه مقدار رطوبت جذب شده توسط روغن و میزان رطوبت ماده غذایی بیشتر باشد، روغن زودتر تخریب می شود. هنگام سرخ کردن باید از بستن درب ظرف خودداری کرد زیرا باعث می شود رطوبتی که از غذا بخار می شود به داخل روغن برگردد.
101نکته برای این‌که یک آشپز حرفه‌ای شویم؟ در این مقاله دانستنیهای لازم برای آشپزی آورده شده است تا برای کسانیکه تازه آشپزی را شروع می کنند و یا تجربه خوبی از نکات اشپزی ندارند مفید باشد این مقاله دارای چندین بخش است که هر قسمت جداگانه مشخص و نکات یک سری از غذاها ذکر شده است مطالعه این مقاله به هر بانوی ایرانی توصیه می شود.