نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ارتباط سرطان معده با مصرف نمک توصیه شده است که مصرف روزانه نمک درحدود ۶ گرم یعن...

  از این خوشمزه تابستانی غافل نشوید سرطان در دنیا روز به روز به طور پیوسته در بین انوا...

  لزوم انتخاب یک الگوی تغذیه‌ای مناسب پس از چهل سالگی متخصصان تغذیه و سلامت می‌گویند، زمانی که به سن 40 ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

زندگی شاداب‌ با این 10خوراکی انسان از همان آغاز خلقت به‌دنبال اکسیر جوانی بوده تا بتواند سالم و شاداب زندگی کند و طول عمر بیشتری داشته باشد. گرچه هنوز هم نتوانسته به این معجون خالص دست یابد، اما مصرف بعضی غذاها در رژیم غذایی روزانه دست‌کمی از اکسیر جوانی ندارد.
سر و دست شکستن برای لاغری مرحله‌ای که در اثر آن انرژی ذخیره‌ای در بدن انسان که معمولاً به شکل بافت چربی است بسیار زیاد می‌شود را چاقی می‌گویند. کم‌تحرکی سالانه جان دو میلیون فرد چاق را در جهان می‌گیرد این در حالی است که، پژوهش‌ها نشان می‌دهد 58 درصد مردم جهان از کم‌تحرکی رنج می‌برند که این امر، عامل مشترک نخست در بیماری‌های دوران معاصر به شمار می‌رود.
آشنایی با انواع گرسنگی گرسنگی احساسی است که معمولا به طور ناگهانی و به همراه ولع خوردن بروز می‌کند و البته انواع و اقسام مختلفی دارد.علاوه بر گرسنگی فیزیکی واقعی که به دلیل نیاز بدن به مواد غذایی ضروری بروز می‌کند انواع گرسنگی‌های دیگر نیز وجود دارد که بیشتر ذهنی هستند تا نیاز واقعی بدن.
رژیم‌های غذایی مطابق با گروه‌خونی آیا گروه‌خونی بهترین راه برای تعیین رژیم‌غذایی است؟ در این مقاله می‌خواهیم بیشتر درمورد این رژیم‌های غذایی توضیح دهیم و ببینیم آیا قادر به کم کردن وزن شما هستند یا خیر.