نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  قوانین مسـافـرت در دوران بارداری به‌طور کلی خانم‌های باردار بعد از هفته 20 در صورتی...

  ارزش غذایی و خواص انواع گوشت اگرچه بیشترمتخصصان تغذیه بر این باورندکه خوردن مقد...

  تأثیر شیر مادر بر رشد کودک

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

12 علامت و هشدار که نشان می دهد به اندازه کافی آب نمی نوشید اگر به مقدار کافی آب ننوشید و به انداز کافی آن را دریافت نکنید بدنتان دچار یک سری علائم و مشکلات خواهد شد در ادامه به آنان اشاره می کنیم.
این فست فودهای آمریکایی را تحریم کنید شاید مردم آمریکا چاق ترین مردم دنیا باشند، ولی بدان معنا نیست که بازار آنها در انحصار فست فود باشد. فست فودهای زنجیره ای آمریکایی از جمله پیتزا هات، کی اف سی و مک دونالدز در نقاطی غیر از آمریکا غذاهایی ارائه می دهند که آمریکایی ها در کشور خودشان نمی توانند بخورند.
یک راهکار ساده برای افزایش خود‌کفایی روغن پایگاه خبری لقمه: حدود 90 درصد روغن مصرفی مردم از طریق واردات تامین می‌شود و رشد قیمت‌های جهانی هم میزان خروج ارز از کشور را برای تأمین دانه‌های روغنی، هر روز بیشتر می‌کند، این در حالی است که متوسط مصرف روغن در کشور ما 2 برابر استاندارد جهانی است.
میزان ماندگاری گوشت قرمز و ماهی متخصصان تغذیه می گویند: گوشت یخ زده پس از یکسال از زمان ذبح تمام ارزش غذایی خود را از دست داده و به تفاله تبدیل می‌شود اما در موارد زیادی گوشت‌های یخ زده وارداتی تنها چند روز مانده به یکسال در کشور به فروش می‌روند.