نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ۱۰ ماده غذایی برای تامین پروتئین بدن اگر در فکر سوزاندن چربی های اضافه بدن و کاهش وزن خ...

  با انواع غذاهای آلرژی‌زا آشنا شوید آلرژی‌های غذایی در سال‌های اخیر نگرانی‌های بسیاری ...

  بهترین داروهای جهان در آشپزخانه شماست خیلی از داروهای شیمیایی را تاحدودی می‌شناسیم و می‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میوه؛ سؤالات و نگرانی‌ها در موقع خرید میوه‌ها، فقط نگاهی بیندازید به این همه رنگ زیبا که همانند رنگین کمان می‌مانند، در حالی که هر رنگ حاوی مواد مغذی است که سلامت بدن را تأمین می‌کنند.
غذاهای مو سیاه کن شاید این سؤال همواره مطرح باشد که چرا موهایمان سفید می شوند؟ رنگ مو و مطالب مربوط به آن موضوع جالب و پیچیده ای است و جدا از آن که عامل زیبایی است، محافظ و نگهبان ِ سر درمقابل اشعه ماوراء بنفش هم هست. در پایین ترین لایه پوست و درمحل پایه و تکیه تار مو، سلول هایی به نام ملانوسیت قراردارند که دائما ترکیبی به نام ملانین را تولید می کنند، که همین ملانین عامل رنگ داشتن تار موی رشد کرده است.
عامل اصلی ابتلا به فشار خون چیست؟ یک مطالعه که به تازگی انجام شده است نشان می دهد که عامل ابتلا به فشار خون بالا، قند است نه نمک.
مغز هسته آلبالو از کیلویی ٤ تا ١٣‌هزار تومان پایگاه خبری لقمه: بدون‌ شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته‌شده‌ای نیست. اما عباس ‌هاشمی‌گلستانی از ٢٥ سالگی تا به امروز که ٤٢ ساله شده، یکی از پروپاقرص‌ترین مشتریان کارخانه‌های تولید مربا و کمپوت است. او که هم خریدار و هم فروشنده هسته آلبالو است، هسته‌های دورریز را از کارخانه‌ها می‌خرد و در کارگاه کوچکش مغزگیری می‌کند و به مشتریان خاصی می‌فروشد.