نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پنیر برای دندان مفید است یا مضر؟ پنیر به دلیل برخورداری از قابلیت خنثی سازی اسید، م...

  تخم مرغ را به صورت کامل مصرف کنید لقمه: افراد بسیاری از مصرف تخم مرغ به صورت کامل، پ...

  رژیم غذایی برای رفع خستگی های همیشگی/به هنگام وارونگی و ایستایی هوا، کم خون ها در خطرند یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اهمیت رعا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نکات مهم در ارسال مواد غذایی به مناطق بحرانی زلزله‌زده یک کارشناس تغذیه گفت: با توجه به امکانات کم مناطق بحرانی و شرایط سخت حمل و نقل و نگهداری مواد غذایی، الویت با غذاهای پودری است که حاوی مواد نگهدارنده است و در ان ها احتمال فساد به صفر می رسد.
مصرف زیاد آسپرین منجر به کوری می‌شود پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه ویسکانسن آمریکا دریافتند: افرادی که به طور دائم آسپرین را به مدت دست کم ۱۰ سال مصرف می‌کنند؛ با خطر نابینایی و بیماری ماکولا دژنراسیون (Macular degeneration) ‏ روبه رو هستند که با بالارفتن سن در ارتباط است.
آشنایی با 8 خاصیت برنج قهوه‌ای غلات کامل یا سبوس‌دار بخش مهمی از هر رژیم غذایی را تشکیل می‌دهند و از جمله سالم‌ترین مواد غذایی محسوب می‌شوند که بهتر است همه گروه‌های سنی از آن استفاده کنند.
درباره شایعات وحشتناک رایج لاغری چه می‌دانید چاقی و اضـافه وزن این روزها به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم تبدیل شده است. هر روز یک رژیم غذایی تازه و یک داروی جدید برای کاهش وزن وارد بازار می‌شود.