نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  در خرید پسته به این نکات توجه کنید امان از آن زمانی که مسئولیت خرید آجیل را به شما مح...

  چه کسانی وقتی به رستوران می‌روند، سالاد نخورند! یك سازمان پشتیبانی از مصرف كننده در آلمان هشدار دا...

  از سفره یک بار مصرف استفاده نکنید در صورت ریختن غذا در سفره حتما آن را به طور کامل ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میگرن و رابطه آن با چاقی/ رژیم لاغری میگرن مطالعات جدید پزشکان نشان می‌دهد که بین عارضه چاقی و ابتلا به سردردهای مکرر میگرنی ارتباط وجود دارد.
تولید ناگت میگو و همبرگر فرا سودمند نیازمند مجوز است رییس دانشکده تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه :«بیش از 70 درصد بیماری‌ها در جهان منشا غذایی دارند.» از فرموله شدن ناگت میگو و همبرگر فرا سودمند در این مرکز برای نخستین بار در کشور خبر داد.
رژیم لاغری یویویی؛ دشمن سلامت دخترها لاغر شدن خوب است اما لاغر ماندن مهم‌تر است. بعضی از دخترهای جوان به محض اینکه چند کیلو لاغر می‌شوند و به اصطلاح به هدفشان می‌رسند بی‌خیال رژیم شده و به عادت‌های قبلی خود بر می‌گردند. برای همین طولی هم نمی‌کشد که به وزن قبلی و شاید هم بیشتر می‌رسند. به این می‌گویند رژیم یویویی.
چرا غذاهای رژیمی خطرناکند؟ آیا می‌شود از خوردنی‌های رژیمی به جای انواع شیرین، شور و چرب غیررژیمی آنها استفاده کرد بدون آن‌که نگران افزایش انرژی، چربی و قند ناشی از آنها بود؟ به بیان دیگر آیا می‌توان به خوراکی‌های صنعتی که ادعای رژیمی بودن دارند، اعتماد کرد و از آنها بدون ترس از چاقی، اضافه وزن و اختلالات قلبی و عروقی لذت برد؟