نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  گردو، ماهی و روغن زیتون موثر در افزایش كلسترول خوب خون عضو هیات مدیره انجمن جراحان قلب ایران درباره نقش ت...

  چگونه با تغذیه مناسب به جنگ سرطان برویم؟ هیچ ماده غذایی واحدی نمی‌تواند خطر سرطان را کاهش د...

  با 13 معجزه سیب آشنا شوید سیب خواص زیادی برای سلامتی دارد. در این مبحث به 13...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راه‌های درمان انزال زودرس با طب سنتی انزال زودرس یکی از شایع‌ترین شکایات مردان در مراجعه به پزشک است. حدود یک‌سوم مردان از این مشکل رنج می‌برند که این میزان برحسب سن، نژاد، محل زندگی و عوامل دیگر در جوامع مختلف متغیر است. زودانزالی از مهم‌ترین علل سردی روابط زوجین است و گاهی از علل ناباروری نیز محسوب می‌شود.
خواص درمانی کاسنی کاسنی از جمله گیاهانی است که مصرف آن به سلامت شما کمک می‌کند. عرق این گیاه قلب، کبد و کلیه را فعال می‌کند.
ظریف: از زبان فرهنگ نوروز بگوییم با سلطه‌گری صلح فراهم نمی شود پایگاه خبری لقمه: محمدجواد ظریف گفت: نوروز یک رویداد طبیعی نیست، یک تحول انسانی است، آن چیزی است که یونسکو در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. یعنی تغییر نگرش ها و دیدگاه ها و اگر اساسنامه یونسکو را خوانده باشید با این شروع می‌شود که چون جنگ در اذهان مردم شکل می‌گیرد، باید صلح را هم در اذهان مردم شکل داد.
تجویز رژیمهای غذایی غلط در برخی مطب ها مدیر اولین جشنواره "تناسب اندام و بدنسازی، تهدید تا سلامت" معتقد است که در برخی از مطبهای پزشکان رژیمهای غذایی تجویز می شود که غلط است و کارشناسان تغذیه آنها را قبول ندارند.