نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نکاتی درباره نگهداری از کابینت های mdf رعایت این نکات عمر کابینت شما را افزایش می دهد.

  آشپزخانه پاکیزه با لیموترش حال به شما خواهیم گفت با لیمو ترش چگونه وسایل خان...

  موادغذایی جایگزین ماهی در تامین امگا۳ ماهی یک منبع سرشار از امگا۳ و اسیدهای چرب اشباع نش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص شگفت انگیز کاکائو به دنبال مطالعاتی كه روی تأثیر كاكائو در پیشگیری از حملات قلبی انجام شد، محققین به این نتیجه رسیدند كه خوردن كاكائو با كاهش خطر بیماری‌های قلبی- عروقی مرتبط است.تمامی‌گیاهان، رنگدانه‌هایی دارند كه می‌توانند از بروز بیماریها جلوگیری كنند. مثلاً ماده سولفورافان (Sulforophane) موجود در كلم براكلی، از وقوع سرطان پیشگیری می‌كند و همچنین ماده آلیكین (allicin) در سیر و رنگدانه كپسایسین (capsaicin)درانواع فلفل از حملات قلبی جلوگیری می‌كنند. گیاه كاكائو نیز، مانند سایرغذاهای گیاهی، املاح و مواد آنتی اكسیدان خاص خود را دارد كه باعث كاهش ابتلاء به بیماریهایی مثل بیماری قلبی می‌شود.آنتی اكسیدان قوی موجود در دانه‌ كاكائو، فلاوونوئید است.
جوانسازی مغز با یک سبزی منحصربفرد در این مطلب به شما می‌گوییم كه چگونه می توانید سلول‌های مغز خود را 10سال جوان‌تر كنید.
آنچه باید در مورد رنگ میوه‌ها بدانید تنوع رنگی میوه‌ها و سبزی‌ها فقط برای لذت بردن از تماشای آنها نیست.به گفته محققان این رنگ‌ها به ما می‌گویند کدام رنگ از میوه‌ها و سبزیجات با کدام بیماری مقابله می‌کند و مصرف آنها احتمال ابتلا به کدام بیماری‌ها را در بدن به حداقل می رساند.
روش‌هایی برای سوزاندن کالری این 14 توصیه را که هر کدام از آنها می‌توانند باعث سوزاندن 200 کیلوکالری انرژی در روز شوند، امتحان کنید.