نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عبور آرام زنان از دوره ماهانه با تغذیه! تقریبا تمام زنان و دختران جوان در روزهای قبل از دو...

  صحیح و سالم پیر‌ شوید هیچ کس نمی‌تواند از پیری فرار کند، هرچند می‌شود با...

  ایرانی ها بیش از حد نمک می خورند پایگاه خبری لقمه: رئیس گروه تغذیه و دارویی دانشگاه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تاثیر رنگ ها بر اشتها دانش بررسی رفتار در خوردن و آشامیدن، نشان می دهد که افراد میزان بیشتری مایعات در لیوان های کوتاه و پهن به نسبت لیوان های بلند و تنگ می نوشید. و یا هر چه محل نشستن شما به ظرف شیرینی نزدیک تر باشد، شما شیرینی بیشتری میل می کنید.
آیا «کوکاکولا»یک کالای صهیونیستی است کمپانی «کوکاکولا» با شعار تامین آسایش مردم متولد شد و اکنون پس از ۱۲۵ سال به بحران آب دامن می‌زند، در کشتار مردم فلسطین با اسرائیل همکاری می‌کند، کارگران را در کلمبیا می‌کشد و در هند به کوکای قاتل معروف شده است.
اختلاف سه برابری قیمت گوجه از مزرعه تا بازار/سودی که به جیب کشاورز نمی رود برداشت محصول گوجه‌فرنگی در شهرستان دشتی و دیگر نقاط استان بوشهر هر سال از نیمه آذرماه شروع می‌شود و تا اسفندماه ادامه دارد. نشاهایی که آبان‌ماه کشت شده‌اند نیز، برداشت محصول آن در فروردین‌ و اردیبهشت‌ به پایان می‌رسد.
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.