نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اطلاعات کلی از آووکادو Avocado پایگاه خبری لقمه: هدف ما در این مقاله، آشنایی بیشت...

  پیشگیری از سرطان ها با مصرف زیاد میوه و سبزی پیشگیری از سرطان ها با مراقبت های مداوم غذایی، رعا...

  بهترین راه برای کاهش چربی شکم کدام است؟ مصرف کالری بالا و کاهش فعالیت بدنی سبب چاقی و افزا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خطر سنگ كلیه برای دیزی سنگی خورها یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد مصرف غذا در ظرو.ف سنگی خطر سنگ كلیه را افزایش می دهد.
فواید شگفت انگیز خرما برای سلامتی خرما به این دلیل که سرشار از فیبرهای طبیعی و بسیار غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی است، فواید بیشماری برای سلامتی دارد. این محصولات طبیعی حاوی روغن، کلسیم، سولفور، آهن، پتاسیم، فسفر، منگنز، مس و منیزیم هستند که همه برای سلامتی بسیار مفیدند. گفته می‌شود که مصرف یک خرما در روز برای داشتن یک رژیم‌غذایی متعادل لازم است. خرما به مقابله با یبوست، اختلالات روده، افزایش وزن، مشکلات قلبی، ضعف جنسی، اسهال و سرطان شکم کمک می‌کند.
۱۴ ماده غذایی که طول عمر را زیاد می‌کند یک متخصص تغذیه گفت: به جای آنکه به دنبال روش‌های عجیب و غریب باشیم اگر ۱۴ ماده غذایی را در زنجیره غذایی روزانه بگنجانیم نه تنها بسیاری از بیماری‌ها را از خود دور می‌کنیم بلکه طول عمر بیشتری خواهیم داشت.
خوردنی های خواب آور کدامند؟ غذاهایی که میل می کنید، می توانند به شما احساس انرژی یا کسالت و خواب آلودگی بدهند. در واقع خوردن یک وعده غذایی ممکن است از شما یک فرد پر انرژی بسازد و غذای دیگری شما را خسته و خواب آلوده کند. اثرات اصلی مواد غذایی را می توان به محتویات آنها نسبت داد و اینکه چگونه بدن ما نسبت به آنها واکنش نشان می دهد.