نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روش صحیح مصرف گوشت اگر چه علم ثابت کرده است که گیاه خواری در حفظ سلام...

  توصیه های غذایی برای بارداری بیشتر مردم به خاطر خوردن گوشت گاو، گوسفند یا مرغی ...

  مصرف مولتی ویتامین خطر سقط جنین را افزایش می هد محققان می گویند مادرانی که شش هفته قبل از لقاح از ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تغذیه مناسب مقابله با آنفولانزا پایگاه خبری لقمه: در حال حاضر بیشترین و موثرترین راه مقابله با آنفلوآنزا تزریق واکسن است ولی در کنار آن، مصرف پروتئین‌های کافی و ویتامین‌ها و به‌ویژه آنتی‌اکسیدان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها از قبیل پیش‌ساز ویتامین A، کاروتنوئیدها، ویتامین C و املاحی چون سیلینیوم و روی در بازسازی سلول‌ها نقش اساسی دارند.
لاین ایرانی نیازمند یاری ایرانیان/رقیب سالم نژاد انگلیسی مدیر کل تامین دام شرکت پشتبانی با تاکید بر عزم راسخ مجریان و متخصصان داخلی برای اصلاح روند تولید و مصرف گوشت مرغ، تصریح کرد با بازگرداندن نژاد ایرانی آرین به گستره تولید و همراهی عموم مصرف کنندگان، بساط مرغ‌های غول پیکر وارداتی برچیده خواهد شد.
10 ملت پرخور جهان را بشناسید لقمه: در خبر ها آمده بود که ما ایرانی جزوه 10 کشور چاق و پر خور دنیا هستیم ؛برخی از عادات غلطی که ما ایرانیان داریم گرچه ممکن است در بین سایر ملل نیز دیده شود اما دلایل اجتماعی بروز آن گاه کاملا منحصر به فرد است.
بزرگ شدن سینه ها در مردان و طاسی در زنان بدن سازان ممکن است اقدامات افراطی ای جهت بهبود عملکرد جسمی و فیزیکی خود انجام دهند. به گزارش سلامت نیوز همانطور که سایت مایوکلینیک می گوید بدن سازان و دیگر ورزشکاران ممکن است مکمل هایی مانند استروئید، کراتین، دیورتیک ها استفاده کنند در حالیکه متوجه خطرات و عوارض جانبی مهم این داروها نباشند.