نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  نذورات داغ را در ظروف یکبار مصرف نریزید یک متخصص تغذیه با هشدار نسبت به عوارض استفاده از ظ...

  12 ماده‌ غذایی برای بالا بردن کلسترول خوب خون فیبرهای غذایی می‌توانند میزان کلسترول خوب خون را ا...

  مصرف قهوه در دوران بارداری مجاز است؟ تحقیقات جدیدی که در رابطه با نوشیدن قهوه در دوران ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب دستگاه گوارش می‌شود یک فوق تخصص گوارش کودکان با اشاره به اینکه عدم درمان خونریزی‌های گوارشی کودکان تاثیرات سوئی بر رشد و وضعیت قلبی آنان دارد، گفت: مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب به مخاط دستگاه گوارش خواهد شد؛ بنابراین کودکانی که زمینه آلرژی‌های غذایی دارند در صورت مصرف شیر گاو، دچار خونریزی‌های گوارشی می‌شوند.
باید و نبایدهای لاغری که شاید از آنها بی‌خبر باشید اگر به دنبال راه‌حل‌هایی برای لاغری می‌گردید، خوب است بدانید کارهایی هست که باید آنها را انجام دهید و کارهایی هم هست که اگرچه فکر میکنید برای رسیدن به این هدف موثرند اما اشتباه هستند و نباید آنها را انجام دهید.
آشنایی با رژیم‌های لاغری و کاهش وزن منسوخ متأسفانه خیلی وقت‌ها کاهش وزن و لاغری همه خواب و خوراک فرد می‌شود و به کلی فراموش می‌کند که سلامتی و زنده بودن چیزی فراتر از چاقی و لاغری است.
تهران آب ندارد پرویز کردوانی، سال‌هاست که پدر علم کویرشناسی ایران است، پیرمردی 82 ساله متولد گرمسار که گرم‌ترین نقطه زمین در کویر لوت را کشف کرده است. در و دیوار خانه‌اش پراست از تقدیر‌نامه‌ها و عکس‌هایش. عکس‌هایی از زمان‌های خیلی دور و خیلی نزدیک.