نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مبتلایان به میگرن از خوردن این میوه پرهیز کنند مصرف موز می‌تواند سردرد‌های میگرنی را در مبتلایان ...

  پوست پرتقال برای سلامت پوست مفید است بیشتر افراد بر این باورند که پوست میو‌ه‌ای همچون پ...

  چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غُلغُل قلیان قدغن! ۱۰-۱۲ سالی هست قلیان به یکى از سرگرمی‌های رایج در ایران به ویژه در میان جوانان و نوجوانان تبدیل شده است و هر چه هم وزارت بهداشت و پزشکان به جوانان توصیه می‌کنند ‌این عادت خطرناک را ترک کنند، بی‌تأثیر است.
احتیاجات کالری زنان و مردان بر حسب وزن و میزان فعالیت بعضی از سازمان‌های علمی نیاز به انرژی غذایی را در افرادی که وزن و قد متوسطی دارند و فعالیت بدنی آن‌ها شدید نمی‌باشد برای زنان 2300 کالری و برای مردان 3200 کالری تعیین کرده‌اند.
20 بخورید، 20 بگیرید بسیاری از دانش ‌آموزان روزهای پیش از امتحان را تا حد امکان به مطالعه می ‌پردازند و تصور می‌ کنند که غذا و استراحت مانع مطالعه می ‌شود، در صورتی که با تغذیه صحیح می ‌توان بازده فکری را افزایش داد.
یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.