نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چطور وزن‌مان را به سرعت کم کنیم اما به سلامتی مان لطمه نزنیم؟ از رژیمهای سخت خسته شده اید ؟ از این روشهای سالم و...

  بادام زمینی احتمال ابتلا به دیابت را کاهش می دهد آیا می‌د‌انید‌ که خورد‌ن باد‌ام‌زمینی به مقد‌ار ۵ ...

  ورزش رمز سلامتی سالمندان پایگاه خبری لقمه: دلایل زیادی وجود دارد که باعث کم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خطرناک ترین رژیم های کاهش وزن کدامند؟ مهمترین چیزی که در رژیم های نادرست وجود دارد تبلیغات فریبکارانه ای است که فرد را متقاعد می کند در مدت کوتاهی کاهش وزن زیادی داشته باشد و در واقع آن را ضمانت می کند.
چرا همیشه به دنبال غذاهای خوش طعم هستیم؟ حتی اگر شما بعد از خوردن یک وعده غذایی احساس گرسنگی نکنید بازهم برای خوردن دسر آماده هستید.
وقتی فک‌تان خرت خرت می‌کند «فکم موقع باز و بسته کردن صدا می‌دهد، نمی‌توانم درست غذا بجوم، وقتی غذا می‌خورم زود فکم خسته می‌شود و بی‌دلیل درد می‌کند ...» اینها و چندین شکایت مشابه از جمله رایج‌ترین مشکلاتی است که بیماران در کلینیک‌های دندانپزشکی به دندانپزشک ابراز می‌کنند و به‌دنبال راه درمان آن هستند؛ مشکلاتی که از آنها با عنوان اختلالات مفصل گیجگاهی فکی یاد می‌شود و افراد بسیاری در سطح دنیا به آن مبتلا هستند.
این فست فودهای آمریکایی را تحریم کنید شاید مردم آمریکا چاق ترین مردم دنیا باشند، ولی بدان معنا نیست که بازار آنها در انحصار فست فود باشد. فست فودهای زنجیره ای آمریکایی از جمله پیتزا هات، کی اف سی و مک دونالدز در نقاطی غیر از آمریکا غذاهایی ارائه می دهند که آمریکایی ها در کشور خودشان نمی توانند بخورند.