نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه کسانی که نباید باقلا بخورند؟ در فصل بهار بیماری آلرژی بسیاری از مردم جهان را آز...

  زرده تخم‌مرغ به اندازه سیگار مضر است! لقمه: نتایج یك آزمایش جدید نشان داده است كه وقتی ص...

  هشدار معاون سازمان غذا و دارو در مورد مصرف نمکهای صنعتی معاون غذای سازمان غذا و دارو، نسبت به مصرف نمکهای ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عیال وارترین مرد ایران با ۲۶ زن و ۱۹۵ فرزند را بیشتر بشناسید + عکس مردی که در دهه ۵۰ به خاطر خانواده پر جمعیتش تیتر یک روزنامه‌های کشور شد.دو گوسفند، ۵۰ کیلو برنج، ۲۰ کیلو آرد، هفت کیلو حبوبات، چهار کیلو روغن، یک کیلو چای و ۱۰ کیلو قند و شکر مصرف روزانه خانه آن‌ها بود.
غذاهای کاهش دهنده استرس تنش و استرس چیزی است که همه ما داریم اما تفاوت در نحوه برخورد با آن است. مدیریت استرس وسیله ای قدرتمند در کسب بهبودی است. چون استرس زیاد، بر سلامت جسمی اثر می گذارد.راه های زیادی برای مقابله با آن وجود دارد که یکی از آن ها رعایت رژیم غذایی است.
بهترین راه جلوگیری از آفت‌زدگی حبوبات معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مخلوط مواد شیمیایی مانند جوهر نمک و جرم‌بر با فرآورده‌های سفید کننده به دلیل تولید بخارات و گازهای بسیار سمی و خفه کننده، جداً خودداری کنید.
لاین ایرانی نیازمند یاری ایرانیان/رقیب سالم نژاد انگلیسی مدیر کل تامین دام شرکت پشتبانی با تاکید بر عزم راسخ مجریان و متخصصان داخلی برای اصلاح روند تولید و مصرف گوشت مرغ، تصریح کرد با بازگرداندن نژاد ایرانی آرین به گستره تولید و همراهی عموم مصرف کنندگان، بساط مرغ‌های غول پیکر وارداتی برچیده خواهد شد.