نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  قلب خود را با رژیم های سالم زنده نگه دارید پایگاه خبری لقمه: بیماری های قلب به دسته های مختلف...

  کاهش چربی خون با میوه درمانی بسیاری از مردم ترجیح می دهند برای پایین آوردن چربی...

  مصرف مواد قندی در دوران پیش دبستانی چگونه باشد كارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت توصیه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه خواص ضدسرطانی سبزیجات را حفظ کنیم؟ متخصصان تغذیه و سلامت در یک مطالعه جدید تاکید کردند شیوه پخت کلم بروکلی و سبزیجات مشابه آن در حفظ خواص ضدسرطانی آنها تاثیر قابل توجهی دارد.
قبل از جلسه خواستگاری چه بخوریم؟ هر فردی در طول زندگی خود با رویدادهایی مواجه می‌شود که زندگی او را تغییر خواهد داد و فرصت موفقیت یا شکست را پیش روی او قرار می‌دهد. خوردن برخی مواد غذایی در این لحظات، در دستیابی به موفقیت بی‌اثر نیست و به شما در موقعیت‌هایی چون مصاحبه شغلی، امتحانات درسی، خواستگاری، ازدواج، بارداری و ... کمک شایانی خواهد کرد.
علت پنهان ناتوانی جنسی همسران آمارها نشان می‌دهد امروزه درصد زیادی از همسران به دلیل اختلالات و ناتوانی جنسی شریک زندگی‌شان، به بهانه‌های مختلف از ادامه زندگی مشترک سرباز می‌زنند. اختلالاتی که اغلب درمان‌پذیر بوده و اصل اساسی آن آگاهی از علل پیدایش و پشتکار در مهار و مداوای آن است.
«آب» بلای جان خالق «چالش سطل آب یخ» شد خبر غرق شدن مبتکر «چالش سطل آب یخ» شوک بزرگی برای هواداران و مجریان سطل آب یخ بود. این در حالی است که این چالش به تازگی وارد بعضی کشورها از جمله ایران شده و همچنان در حال گسترش است.