نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا بچه‌ها از سبزیجات سبز بدشان می‌آید قیافه‌ی این طفل معصوم را ببینید با دیدن بروکلی چه ...

  شب قبل از امتحان دمنوش نعنا و عسل بنوشید یک کارشناس تغذیه گفت: در شب قبل از امتحان بهتر است...

  خوراکی‌هایی که رشد مو را زیاد می‌کنند خوردن سبزیجاتی که به رنگ سبز تیره هستند، سرشار از ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مغز هسته آلبالو از کیلویی ٤ تا ١٣‌هزار تومان پایگاه خبری لقمه: بدون‌ شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته‌شده‌ای نیست. اما عباس ‌هاشمی‌گلستانی از ٢٥ سالگی تا به امروز که ٤٢ ساله شده، یکی از پروپاقرص‌ترین مشتریان کارخانه‌های تولید مربا و کمپوت است. او که هم خریدار و هم فروشنده هسته آلبالو است، هسته‌های دورریز را از کارخانه‌ها می‌خرد و در کارگاه کوچکش مغزگیری می‌کند و به مشتریان خاصی می‌فروشد.
کم‌خواب‌ها چاق می‌شوند بی‌خوابی خطر ابتلا به چاقی مفرط و دیابت نوع دوم را افزایش می‌دهد؛ به نوشته روزنامه لوفیگارو، مطالعات نشان می‌دهد خواب کوتاه مدت احتمال ابتلا به چاقی مفرط و دیابت را افزایش می‌دهد.
شیرینی سوهان با گرانی‌ تلخ شد سوهان قم همواره یکی از شیرینی‌های سنتی کشور است و مانند باقلوای یزد، گز اصفهان، مسقطی شیراز و سوغات‌های خوش طعم سایر نقاط کشور دوستداران و خریداران ملیونی خود را داشت، اما مدتی است که قیمت بالای سوهان هم موجب نگرانی تولید کننده و هم نا رضایتی خریداران شده است.
لاغر شدن برای سلامت یا زیبایی آیا شما هم فکر می کنید هر قدر لاغرتر باشید، زیباتر هستید و کاهش وزن و لاغر شدن به بهبود کیفیت زندگی تان کمک می کند؟