نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  علائم فاسد شدن قارچ خوراکی/قارچ سالم چه نشانه ‌هایی دارد؟ آشنایی با علائم فاسد شدن قارچ و روش‌ های تشخیص قار...

  احساس گناه پس از پرخوری پایگاه خبری لقمه: پرخوری کردن و پاک سازی بعد از آن...

  نکاتی درباره سوپ های آماده سوپی که در منزل تهیه می‌شود ترکیبات آن در اختیار خ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بدترین خوراکی‌هایی که باعث اضافه وزن می‌شوند اگر می‌خواهید سالم‌تر زندگی کنید باید تغذیه‌ی مناسبی در پیش بگیرید و از مصرف مواد غذایی نامناسب دوری کنید. در این مقاله چند نمونه از بدترین خوراکی و نوشیدنی‌ها را عنوان می‌کنیم و توصیه می‌کنیم این‌ها را از سبد خریدتان حذف کنید.
قبل از مصرف سبزیجات بخوانید مقاومت ویتامین‌ها و املاح مختلف موجود در سبزی‌ها در برابر عوامل مخرب مانند حرارت، نور و اکسیداسیون با یکدیگر متفاوت است.دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: خرد کردن زیاد سبزیجات و در معرض هوا قرار دادن آن‌ها باعث از بین رفتن ویتامین‌های موجود در سبزیجات می‌شود.
آشنایی با ترسناک‌ترین دروغ‌ها و تقلب‌های رایج غذایی فهرست تقلب های رایج در مواد غذایی را بخوانید تا حواستان باشد هر خوراکی رنگ و لعاب داری را سر سفره تان راه ندهید. منظورمان از این مطلب این است که هشدار بدهیم چه کارهایی می شود برای تولید یک محصول غیراستاندارد انجام داد.
12رازی که فست فودی‌ها به شما نمی گویند فست‌فودها، خیلی سریع‌تر از آن‌چیزی که تصور می‌کردیم، به زندگی ما وارد شده‌اند و چه بخواهیم و چه نخواهیم، در زندگی روزمره‌مان نقش مهمی دارد. رازهای فست‌فودها را بخوانید تا با این پدیده مدرن امروزی، رفتاری متفاوت داشته باشید...