نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهایی که دندانپزشکان هرگز نمی خورند! دندان پزشكان به جای مصرف فرآورده‌هایی مانند ذرت حج...

  بهترین زمان مصرف کله پاچه غنی از ویتامین B۱۲ است که طرفداران بیشتری هم دارد....

  آهن موجود در گوشت قرمز سرطانزاست دانشمندان معتقدند سطح بالای آهن موجود در گوشت قرمز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

معجزه رنگ ها در شادابی و تناسب اندام شما محیط، پر از عاملی برای شادابی است، اگر بشقاب غذای شما رنگی باشد بدن شما هم شاداب و سلامت خواهد بود پس بروید سراغ رنگ‌های طبیعی. همه می‌گویند رنگ سیاه آدم را لاغرتر نشان می‌دهد اما برخی رنگ‌ها هستند كه واقعا انسان را لاغر می‌كنند نه اینكه چاقی را استتار كنند. خیلی راحت رنگ‌های قرمز، سبز و زرد را امتحان كنید تا لاغر شوید.
مصرف روغن نامناسب در بارداری باعث اضافه وزن کودک می شود محققان دانشگاه ساوث همتون انگلیس دریافتند: مصرف انواع نامناسب روغن در دوره بارداری احتمال اضافه وزن کودکان متولد شده را افزایش می دهد.
خوراكی‌های بدون كالری اغلب رژیم‌های لاغری توجه ویژه‌ای به میزان كالری مصرفی فرد دارد. مواد غذایی كه در این شماره برایتان گردآوری كرده‌ایم دارای كالری بسیار كمی هستند و جالب اینجاست كه همین كالری بسیار كم در حین مصرف در بدن ـ زمانی كه مشغول گاز زدن، جویدن و هضم غذا هستید ـ به صفر می‌رسد.
لاغری به چه قیمتی؟! با افزایش یافتن مشکل چاقی در بیشتر جوامع و پیروی از رژیم‌های مختلف برای پایین آوردن وزن، برخی از افراد به مصرف قرص‌های رونده هم رو می‌آورند اما واقعیت این است که قرص‌های مذکور، به کاهش وزن کمکی نمی‌کند. محققان معتقدند تا زمانی که این قرص‌ها اثر خود را بگذارد، کالری‌ها مصرف می‌شود و اگر هم وزن پایین بیاید، علت آن از دست دادن آب بدن است.