نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  درباره حساسیت غذایی كودكان چه می‌دانید لقمه: حدود شش درصد كودكان در سه سال ابتدایی زندگی ...

  چه غذاهایی برای بیماران دیابتی مناسب هستند؟ مسئول تغذیه بزرگسالان در دفتر بهبود تغذیه وزارت به...

  مصرف مولتی ویتامین خطر سقط جنین را افزایش می هد محققان می گویند مادرانی که شش هفته قبل از لقاح از ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوراک های معروف هر شهر برای سفرهای شما سفر رفتن و تفریح و استراحت همیشه برای ما با یک حس خوب به اسم خوردن همراه بوده است. لذت خوردن غذاهای خوشمزه و جدید در شهرهای مختلف و در غذاخوری های سنتی یا بازارهای محلی یک شهر همیشه برای ما به یادماندنی و خاطره انگیز است. استفاده از خوراک های سنتی یک شهر می تواند شادی سفر ما را چند برابر کند.
خطرات سس‌ و فست‌فودها برای مبتلایان به آسم آسم بیماری التهابی و انسدادی راه‌های هوایی است که با سرفه‌های مکرر، خس‌خس سینه، تنگی نفس، محدودیت فعالیت و افزایش دفع خلط به دنبال تماس با دود سیگار، مواد نگهدارنده و رنگی موجود در سس‌ها، فست‌فودها،‌ ژله و بستنی ایجاد می‌شود.
این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.
غفلت دستگاه‌های متولی در راه‌اندازی داروخانه‌های گیاهی پایگاه خبری لقمه: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم ساماندهی داروهای گیاهی، گفت: شرح وظایف داروخانه های گیاهی و داروخانه های عمومی باید از هم تفکیک شوند تا هر کدام به وظیفه خود عمل کنند.