نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پیتزا و ساندویچ اختلال خواب می‌آورند یک روانپزشک گفت: مصرف غذاهای محرک، فلفل‌دار، فست‌ف...

  مسمومیت غذایی و 7 منبع احتمالی آن مسمومیت‌های غذایی ممکن است تا چند هفته بعد از مصرف...

  غذاهای آماده و کنسروی برای بیماران فشار خونی «سم» است یک متخصص تغذیه گفت: تمام مواد غذایی فرآوری شده مان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کم‌خواب‌ها چاق می‌شوند بی‌خوابی خطر ابتلا به چاقی مفرط و دیابت نوع دوم را افزایش می‌دهد؛ به نوشته روزنامه لوفیگارو، مطالعات نشان می‌دهد خواب کوتاه مدت احتمال ابتلا به چاقی مفرط و دیابت را افزایش می‌دهد.
قرص‌های لاغری واقعا معجزه می‌كنند؟ این روزها بیشترین معضل بسیاری از افراد مسئله چاقی است‌، بعضی از افراد ترجیح می‌دهند به جای تلاش برای بهتر زندگی‌كردن و از راه‌های منطقی به نتیجه رسیدن ره صد ساله را یك شبه طی كنند و هستند كسانی كه از این افراد به راحتی سوءاستفاده می‌كنند اما برای سود بیشتر آن‌ها اجازه ندهید تا از شما سوءاستفاده شود.
برای لاغر شدن، شام را جدی بگیرید! خیلی از افرادی که از افزایش وزن رنج می‌برند، می‌دانند که برای کاهش وزن می‌بایست مقدار غذای دریافتی خود را محدود نمایند، ولی مشکل اینجاست که نمی‌دانند چگونه باید مقدار غذای دریافتی خود رادر طی روز تنظیم نمایند.
اگر رژیم غذایی بگیرید دیرتر پیر می شوید! تحقیقات نشان می‌دهد که اگر میزان کالری‌های دریافتی تا 40 درصد کاهش یابند روند پیری سلول‌ها آهسته شده و عمر طولانی خواهد شد، از این رو محققان تلاش می‌کنند راهی پیدا کنند تا تأثیرات محدودیت کالری روی مغز را با یک دارو تقلید کنند.